The Callisto Protocol sa pri vývoji inšpiroval „skutočnými príkladmi hororu a gore“

Odoberaj novinky cez  Google News
The-Calisto-Protocol-titulka
Zdroj: wallpapersden.com

Vyzerá to tak, že The Callisto Protocol sa v hre chystá na poriadnu dávku gore, keďže sa zjavne inšpiroval „skutočnými príkladmi hororu a gore“. Titul má byť uvedený na trh koncom roka 2022 a zatiaľ to nevyzerá ako hra pre slabé povahy. Vďaka Geoffovi Keighleymu sme sa minulý týždeň na festivale Summer Games Fest prvýkrát pozreli na gameplay, v ktorom nechýbalo rozštvrťovanie končatín a dupanie po telách. Teraz v rozhovore pre PCGamesN hlavný kreatívny riaditeľ Striking Distance Studios, Chris Stone, vysvetlil niektoré inšpirácie pre hru.

Nie je prekvapením, že Stone spomenul tituly ako Silent Hill a Resident Evil ako „zjavné vplyvy“, ale poznamenal, že tím sa tiež inšpiroval „filmami ako The Thing a Event Horizon“. Stone tiež uviedol, že francúzska a kórejská kinematografia boli tiež dosť vplyvné, pričom povedal, že obe „skutočne posilnili svoju hru v hororovom žánri“.

O niečo kontroverznejšie však Stone povedal, že hra sa inšpirovala aj skutočným gore a hororom. „Zistili sme, že sa pozeráme na veľa skutočných príkladov hororu a gore,” povedal Stone, ktorý pôsobil aj ako režisér animácií na hre Dead Space. „Hoci ich skúmanie bolo oveľa menej zábavné, išlo o jeden z najpamätnejších a najcennejších obsahov, pokiaľ ide o vytváranie realistických vizuálov a zážitkov.”

Ako upozornil portál PCGamesN, hra Mortal Kombat 11 predtým vyvolala hnev kvôli tomu, že vývojári počas jej vývoja študovali aj reálne gore. Dúfajme, že v Striking Distance Studios sa venujú náležitej starostlivosti, aby sa s pohľadom na tento druh obrazov vysporiadali. Okrem rozhodnutia inšpirovať sa skutočným hororom a gore zrejme veľký kus inšpirácie pochádza z hry Dead Space, ktorú vytvoril Glen Schofield, ktorý teraz režíruje The Callisto Protocol.