Systém postupu v hre Dead by Daylight je opäť prepracovaný

Odoberaj novinky cez  Google News
Dead by daylight
Zdroj: igdb.com

Grind v hre Dead by Daylight bol veľmi nepríjemný, vždy keď sa objavila nová postava, a tieto nové postavy sa objavujú neustále. Zdá sa, že Behaviour Interactive to konečne do istej miery zohľadnil v najnovšej revízii systému postupu v hre.

Spoločnosť Behaviour Interactive nie je v týchto úpravách žiadnym nováčikom a už predtým strávila obrovské množstvo času zisťovaním, či je pre hru vhodnejší systém tvorby zápasov založený na zručnostiach alebo na hodnotení zápasov. Nedávno tím zmenil spôsob fungovania hodností v hre po tom, čo plne integroval SBMM: hodnosti sa stali zastaranými a namiesto nich nastúpili hodnotenia.

Hlavným problémom, ktorý v hre Dead by Daylight momentálne prevláda, je, ako dlho trvá levelovanie postáv a zbieranie všetkých perkov pre ne. Keď jedna postava dosiahne 40. úroveň, jej charakteristické perky sa potom odomknú v krvných pavučinách (takpovediac strom perkov) ostatných postáv. Od hráčov sa to nejakým spôsobom očakáva pre 31 preživších a 28 zabijakov v hre, pričom preživší aj zabijaci majú na odomknutie viac ako 200 perkov. Po 400 hodinách sa zhruba podarí maximalizovať úroveň väčšiny postáv preživších, čo však nezahŕňa ich prestigovanie ani získanie všetkých perkov pre ne.

Keď postava dosiahne svoju maximálnu úroveň, teda 50, môžete sa rozhodnúť, že ju prestigujete. Tým ju úplne zbavíte všetkých nástrojov a perkov a získate prázdnu postavu, s ktorou môžete začať odznova. Postavu môžete prestigeovať až trikrát a získať za to kus krvavého vybavenia.

V najnovšej revízii systému postupu v hre Dead by Daylight, o ktorú sa vývojári z Behaviour Interactive podelili prostredníctvom aktualizácie, tím priznáva, aké dôležité môže byť pre niektorých hráčov zbieranie perkov a ako dlho to môže trvať.

Aby ste do vydania ďalšej kapitoly odomkli všetky nové výhody pre každú postavu, museli by ste hrať v priemere 4,1 hodiny každý deň. S týmto novým systémom sa tento odhad zníži na priemerne 1,01 hodiny každý deň – a to ani nezohľadňujeme bonusy Bloodpoint udalostí, perkov alebo ponúk.”

Vďaka tomu je toto prepracovanie zatiaľ najväčšou zmenou v grindovaní hry Dead by Daylight, ktorá znižuje množstvo času, ktorý musia hráči venovať hre, aby mohli levelovať svoje postavy a zbierať všetky perky. Predtým musel hráč levelovať postavu na 40. úroveň, aby odomkol všetky jej naučiteľné perky, a potom ste nemohli zaručiť, kedy ich budete môcť odomknúť pre ďalšieho preživšieho.

S touto úpravou, ktorá je momentálne dostupná len vo verejnom beta teste, sú perky priamo spojené s prestížou postavy. Spoločnosť Behaviour Interactive vysvetľuje, že „prestigovanie postavy po prvýkrát okamžite odomkne verzie Tier 1 jej jedinečných perkov pre všetkých ostatných zabijakov alebo preživších, čím sa okamžite sprístupnia na použitie bez toho, aby ste museli otvoriť Bloodweb.”

Druhým a tretím predurčením postavy sa odomknú verzie jej unikátnych perkov 2. a 3. úrovne. Prípadne sa verzie ich perkov vyššej úrovne objavia náhodne v Bloodweboch po odomknutí prvej úrovne. “

A teraz najvítanejšia správa celej tejto revízie. Prestigovanie postavy sa už nebude resetovať. Zachovajú si všetky svoje perky, predmety, doplnky, ponuky atď. Vzhľadom na to boli zavedené aj ďalšie úrovne prestigovania od štyroch do deviatich, pričom všetky ponúkajú po dosiahnutí svoje vlastné odmeny.

S novým spôsobom grindu perkov je možno najvyšší čas vrátiť sa k hre Dead by Daylight. Čo si myslíte o najnovšej revízii?