Sega chce vytvoriť hrané adaptácie hier Persona a Catherine

Odoberaj novinky cez  Google News
Spoločnosť Sega
Zdroj: sega.com

Hry od Atlusu ako Catherine, Persona a Shin Megami Tensei by sa v budúcnosti mohli dočkať hraných adaptácií, ak sa tak Sega rozhodne. Ako odhalil portál PCgamer, vydavateľ chce rozšíriť svoje rozprávanie príbehov do iných médií, čo znamená, že sa Atlus chopí svojich hier, aby ich preniesol na strieborné plátno.

Toru Nakahara, hlavný producent hraných filmov Sonic a televízneho programu Sonic Prime, povedal, že „svety Atlusu sú plné vysokej drámy, špičkového štýlu a presvedčivých postáv“, a vyzdvihol sériu Persona ako príklad príbehov, ktoré „skutočne rezonujú s našimi fanúšikmi“.

Nakahara to nazval „príležitosťou rozšíriť lore tak, ako to ešte nikto nevidel – alebo nehral -” a dodal: „Spoločnosti Sega a Atlus spoločne pracujú na oživení týchto príbehov a svetov prostredníctvom nových médií a pre nové publikum.” Sega v skutočnosti ešte nepovedala, či sa niečo z toho stane alebo s ktorou hrou Atlusu, len uviedla, že v súčasnosti hľadá rôzne štúdiá a producentov, aby preskúmala živé televízne programy a filmy.

Bolo by zaujímavé sledovať, ako by sa bombastické, štýlové hry ako Persona 5 mohli preniesť do hraného prostredia. Anime sa často roztrhá na kusy, keď sa prenesie do reálneho sveta, a vieme napočítať oveľa viac hrozných živých adaptácií anime a videohier ako tých dobrých.

Sega však dokázala, že je to možné – Sonic the Hedgehog 2 sa začiatkom tohto roka stal v USA najziskovejším videoherným filmom vôbec. Sonic mi však pripadá ako oveľa lepší zdrojový materiál, s ktorým sa dá hrať rýchlo a voľne, a som zvedavý, ako by film alebo televízny seriál mohol najlepšie vyrozprávať príbehovo bohatšie ponuky od Atlusu.